Reparatie of storing melden
Spoed
Is ons kantoor gesloten en gaat het om een spoedreparatie zoals wateroverlast of (vermoeden van) een gaslek? Voor zeer dringende zaken die niet kunnen wachten tot een volgende werkdag belt u 088-3450682.
Beperking werkzaamheden door Wet natuurbeheer
In de periode van 15 maart tot 15 juli mogen wij wettelijk gezien geen werkzaamheden uitvoeren die de broedcyclus van vogels verstoren. In die periode kunnen we geen bomen snoeien of kappen, vogelnesten weghalen of vogelschroten of dakpennen plaatsen zodat vogels niet kunnen nestelen op het dak. Wij voeren in deze periode bijvoorbeeld ook geen werkzaamheden aan het dak uit (herstellen van lekkages uitgezonderd).
Na deze periode kunt u contact met ons opnemen, zodat wij kunnen beoordelen of er maatregelen mogelijk zijn en wat we kunnen doen.
Overige reparaties
In ieder huis gaat weleens iets stuk. In sommige gevallen bent u als huurder zelf verantwoordelijk voor de reparatie of vervanging, in andere gevallen gaat onze technische dienst of een door Padua ingeschakelde aannemer voor u aan de slag.
24/7 melden
U kunt uw reparatieverzoek snel en makkelijk melden via het klantportaal Mijn Padua. Volg deze drie stappen voor een vlotte afhandeling:
- Beschrijf de situatie zo duidelijk mogelijk. Dit helpt ons beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe we het probleem kunnen oplossen.
- Stuur indien mogelijk foto's mee. Dit geeft ons een beter beeld van de reparatie die nodig is.
- Het memoveld is bedoeld voor meer informatie over de reparatie waarover u het verzoek doet. Zet hier geen verzoeken voor andere reparaties.
Als u nog iets anders gerepareerd wilt hebben, maak dan een nieuw verzoek aan.
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) contact met u op om een afspraak te maken wanneer er iemand bij u langskomt.
LET OP: voor storingen aan de lift, verwarming of het riool gelden andere afspraken. Lees verder…
Liftstoring
Staat u in de lift? Bekijk de instructies die op de sticker staan. Staat u buiten de lift? Bel de gegevens van het bedrijf dat daar staat aangegeven (sticker) of kijk hier welk bedrijf liftstoringen oplost in uw appartementencomplex.
Storingen verwarming/warmtepomp/WTW
Bij uitval van de centrale verwarming of andere storingen belt u rechtstreeks met de firma Joop Buiteman: 071 579 40 50. Vergeet niet te melden dat u huurder bent van Padua.
LET OP: het bijvullen van de ketel is onderhoud dat u als huurder zelf moet doen. Lees hier hoe dat werkt.
Bij problemen met de warmtepomp op de volgende adressen:
- Sint Aloysiuslaan 4-6-8-26-28-30-32
- Sint Tarcisiuslaan 11 t/m 30
- Sint Paulusplantsoen 9-11-13-15-17-19-21
belt u rechtstreeks met de firma Paans Service 030 261 01 11 of stuurt u een e-mail naar service@paans.nl. Vergeet niet te melden dat u huurder van Padua bent.
Bij problemen met de warmtepomp op de volgende adressen:
- Sint Aloysiuslaan 1-3-5-7-9-11-21-23-25-27-29-31-33
- Sint Paulusplantsoen 10-12-14-16-18-20-22
- Sint Bavolaan 23 t/m 65
belt u rechtstreeks met de firma ReDo (afdeling Klanten- en Storingservice) 085 046 60 56 of stuurt u een e-mail naar storingen@redogroep.nl. Vergeet niet te melden dat u huurder van Padua bent.
Bij problemen met de warmtepomp op de volgende adressen:
- Vogelenveld 21-40 (20 woningen)
belt u rechtstreeks met Derko Installatietechniek 030 341 03 41 of stuurt u een e-mail naar service@derko.nl. Vergeet niet te melden dat u huurder van Padua bent.
Bij problemen aan de installatie (verwarming en ventilatie) op de volgende adressen:
- Schippersvaartweg 37A-41U (45 woningen)
belt u rechtstreeks met de firma Heating Service 0348 688 777 of stuurt u een e-mail naar info@heatingservice.nl. Vergeet niet te melden dat u huurder van Padua bent.
Verstopping riool
Bij verstoppingen in de afvoer naar het riool belt u rechtstreeks met Riool.nl: 071 522 26 88. Vergeet niet te melden dat u huurder bent van Padua.
Mijn Padua
Regel huurderszaken gemakkelijk en snel via het klantportaal Mijn Padua.
Inloggen op Mijn Padua