Nieuwe website en klantportaal Mijn Padua
Onlangs hebben wij onze nieuwe website en het klantportaal Mijn Padua gelanceerd. En daar zijn we heel trots op!
Betrokken, praktisch en laagdrempelig, dat zijn de woorden die passen bij de manier waarop wij ons werk doen. En dat straalt de nieuwe website uit. De website heeft een fris design, is overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.
Via het online klantportaal Mijn Padua kunnen onze huurders snel en gemakkelijk huurderszaken regelen. Denk hierbij aan het indienen van een reparatieverzoek, een serviceabonnement afsluiten of een woningaanpassing aanvragen. Huurders hebben een e-mail of brief ontvangen met de uitleg om zich aan te melden voor het klantportaal Mijn Padua.
Via de website en het klantportaal proberen wij onze huurders en andere betrokkenen zo goed mogelijk te informeren en van dienst te zijn. Tips of verbeteringen zijn natuurlijk welkom. Laat het ons weten via het klantportaal of via info@ws-padua.nl.